Witaj Na Moim Blogu ! ! !

Hej mój blog jak sama nazwa wskazuje jest o koniach. Jest na nim mnóstwo ciekawych rzeczy i wpisów na temat koni np:

* Kawały o koniach

* Informacje na temat koni

* Ciekawostki na temat koni

* I wiele innych rzeczy



Miłego czytania !!
Licze na komki ;)

piątek, 30 września 2011

Dzień chłopaka ! ! !

Cześć Wam =)Dzisiaj 30 września czyli dzień chłopaka z tej okazji wszystkiego naj dla chłopaków.
Ponieważ dzisiaj też cały dzień siedzę w domu to ominie mnie wygląd twarzy chłopaków z naszej klasy razem z dziewczynami kupiłyśmy im smoczki dla niemowlaków... Mam nadzieje, że się im spodobają. Heh :p
Właśnie jest u mnie moja ciocia przyjechała ze swoim cudnym pieskiem Bolkiem to york jest super strasznie się mnie boi :) ALe i tak go lubię.
Ponieważ siedze w domu niepojade pojeździć na Tropiku ( koń, na którym ucze się jeździć )... Szkoda : /

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz