Witaj Na Moim Blogu ! ! !

Hej mój blog jak sama nazwa wskazuje jest o koniach. Jest na nim mnóstwo ciekawych rzeczy i wpisów na temat koni np:

* Kawały o koniach

* Informacje na temat koni

* Ciekawostki na temat koni

* I wiele innych rzeczy



Miłego czytania !!
Licze na komki ;)

wtorek, 13 grudnia 2011

Hej

Hej ! ! 
Co tam u was u mnie moze być ale moja przyjaciółka pojechała na obóz z takiego kółka i siedze sama naszczęśćie mam jeszcze inne przyjacióki i dzisiaj nam odbijało bardziej niż zwykle =]
A tak wg to jestem zła przyszły nam mundurki i muszę chodzić w tym co inni... głupio się tak czuje
Na zapytaju jest dogrywka końkursu na najładniejsze zdjęcie konia zapraszam i głosujcie http://zapytaj.onet.pl/Category/010,009/2,16329172,KONKURS_dogrywka___.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz