Witaj Na Moim Blogu ! ! !

Hej mój blog jak sama nazwa wskazuje jest o koniach. Jest na nim mnóstwo ciekawych rzeczy i wpisów na temat koni np:

* Kawały o koniach

* Informacje na temat koni

* Ciekawostki na temat koni

* I wiele innych rzeczy



Miłego czytania !!
Licze na komki ;)

niedziela, 1 stycznia 2012

Szczęsliwego Nowego Roku !!!

Trochę późno na życzenia noworoczne ale i tak życzę wam wszystkim Szczęśliwego nowego roku .!
Ja w tym roku na sylwestra świetnie się bawiłam. Spędziłam całą noc z przyjaciółkami świetnie się bawiłyśmy. Robiłyśmy zdjęcia, tańczyłyśmy, plotkowałyśmy a nawet śpiewałyśmy. Praktycznie przy wszystkim był Patryk brat Mileny  u której to wszystko się działo. Mniej więcej o trzeciej nad ranem robiłyśmy wszystko żeby nie rozgadał co usłyszał ale raczej nie zadziałało.

Mam nadzieje że też dobrze bawiliście się tej nocy jeszcze raz życze wam tego by ten rok był jak najlepszy.!

Pozdr. ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz