Witaj Na Moim Blogu ! ! !

Hej mój blog jak sama nazwa wskazuje jest o koniach. Jest na nim mnóstwo ciekawych rzeczy i wpisów na temat koni np:

* Kawały o koniach

* Informacje na temat koni

* Ciekawostki na temat koni

* I wiele innych rzeczy



Miłego czytania !!
Licze na komki ;)

wtorek, 15 listopada 2011

300 wejść ! ! ! ☻

Cześć wszystkim ! !

Dziękuje wam bardzo za te 300 wejść to jest mój pierwszy blog więc to dla mnie naprawde SUPER.

W podziękowaniu dla was kilka fajnych koni w takiej formie jakiej stawiam zwykle:


Konie


Śmieszne konie

Rysunki kon


Źrebaki

Chciałam dodać jeszcze animacje ale jakoś nie wchodzą mi aimowane :D Jeszcze raz wielkie dzięki i zapraszam dalej.Jeśli mój bloga wam się podoba to polecajcie go znajomym i czytajcie wcześniejsze posty możecie się tam dużo dowiedzieć na teamt koni oczywiście :). W następnym poscie opisze rekordy koni. Papa ;**



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz