Witaj Na Moim Blogu ! ! !

Hej mój blog jak sama nazwa wskazuje jest o koniach. Jest na nim mnóstwo ciekawych rzeczy i wpisów na temat koni np:

* Kawały o koniach

* Informacje na temat koni

* Ciekawostki na temat koni

* I wiele innych rzeczy



Miłego czytania !!
Licze na komki ;)

sobota, 12 listopada 2011

Tajne zgromadzenie koni-końspiracja
Zebrali się ludzie nad zwłokami kowala i ktoś zapytał:
- Jakie były jego ostatnie słowa ?
- 'Dobry konik, dobry konik'

-Dlaczego pani konie maja turbany na głowach? - pyta policjant blondynkę.
-bo to są kon ie czystej krwi arabskiej.


Jeden koń skarży się drugiemu:
-Mój właściciel mnie wykorzystuje. Haruję cały dzień jak koń i mam tego dosyć.
-No to napisz list do Green Peace lub innej organizacji.
-Coś ty! Jak mój oan zauważy, że umiem pisać, to będę mu musiał jeszcze odwalać robotę papierkową!
Po zakończonym parkurze strasznie pijany zwycięzca wsiada do samochodu i wraca do domu.
Niestety wjeżdża na rondo i zaczyna jeździć w kółko. Po godzinie zatrzymuje go policjant i pyta co robi?
- Lonżuję konia - odpowiada jeździec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz