Witaj Na Moim Blogu ! ! !

Hej mój blog jak sama nazwa wskazuje jest o koniach. Jest na nim mnóstwo ciekawych rzeczy i wpisów na temat koni np:

* Kawały o koniach

* Informacje na temat koni

* Ciekawostki na temat koni

* I wiele innych rzeczy



Miłego czytania !!
Licze na komki ;)

poniedziałek, 24 października 2011

^ ^

Cześć wszystkim !! ;PJutro ja i wszystkie pierwsze klasy gimnazjum mamy pasowanie na gimnazjalisów i pech moja klasa wybrała mnie do zaśpiewania piosenki... i tu proźba do was jeśli znacie jakieś fajne piosenki angielskie którw by się nadawały to piszcie więcej szczegółów tu ->http://zapytaj.onet.pl/Category/019,001/2,15229941,Pmozcie___Pilnie_szybko.html  Jeśli mi pomożecie będę naprawde bardzo wdzięczna ;**
Dzisiaj dodam posta z przysłowiami o koniach i kilka fotek.  Papa ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz