Witaj Na Moim Blogu ! ! !

Hej mój blog jak sama nazwa wskazuje jest o koniach. Jest na nim mnóstwo ciekawych rzeczy i wpisów na temat koni np:

* Kawały o koniach

* Informacje na temat koni

* Ciekawostki na temat koni

* I wiele innych rzeczy



Miłego czytania !!
Licze na komki ;)

piątek, 14 października 2011

Koń by się uśmiał cz.4

Żarty i śmieszne zdjęcia
~
*

Siedzą; dwa konie na wierzbie i dyskutują;
Nagle na wierzbę ładuję sie krowa.
- Gdzie leziesz, ty głupia krowo! - mówią; konie.
- Chcę zjeść sobie gruszki na wierzbie - odpowiada krowa.
- Ty głupia krowo nie wiesz, że na wierzbie nie rosną gruszki?! - mówią; konie.
- Wiem, mam gruszki ze sobą



Dwie starsze panie udały się na tor wyścigowy.
W drugiej gonitwie zdecydowały się postawić na faworyta.
Typowany przez nie koń dobiegł na metę jako ostatni.
- Może to i lepiej - pociesza się jedna z nich.
- No bo pomyśl, co byśmy z tym zwierzęciem robiły, gdybyśmy go wygrały?

Po wyścigu zdenerwowany trener krzyczy na dżokeja:
- Przecież na ostatniej prostej mogłeś pobiec szybciej" />!
- Pewnie, że mogłem, ale szkoda mi było konia zostawiać.

Przyjechał rycerz do kochanki na koniu, zostawił go pod oknem, wdrapuje się na balkon i wchodzi do niej przez okno.
Myśli sobie: "Jak ktoś wejdzie to wyskoczę przez okno prosto na konia i odjadę".
Siedzi u kochanki już trzy godziny.
W pewnym momencie słychać ciężkie kroki na schodach.
Rycerz wyskakuje przez okno.
Wtem drzwi się otwierają, wsuwa się końska głowa i mówi:
- Gdyby mój pan mnie szukał, to poszedłem pod bramę, bo zaczęło padać

Dwaj głupkowie dostali konie.
Ty, jak je odróżnimy?
-Ja obetnę swojemu ogon
Rano oba konie nie mają ogona.
-A co teraz?
-Obetnę swojemu grzywę.
Rano oba konie nie mają grzywy.

-A co teraz?
-Ja biorę czarnego, ty białego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz